Saturday 7 December 2013

Hari ini saya menganjurkan pertandingan bola sepak antara kolej sebagai syarat lulus subjek ko-bola sepak. Bukan mudah untuk menjalankannya jika kurang kerjasama dari semua ahli. Sebagai setiausaha saya terpaksa mengerakkan semua ahli untuk menjalankan tugas meskipun hanya tinggal 2 hari namun tidak ada apa-apa persiapan. Akhirnya, saya terpaksa melaksanakan sendiri meskipun ia bukan diluar kerja saya. Alahamdulillah ia berjaya juga dilaksanakan. Pengajaran berguna, kadang-kala kita tidak boleh terlalu mengharapkan orang lain dan kena kurang berkira. Inilah yang saya amalkan dari awal masuk ke universiti hingga hari ini. Buat sahaja untuk kebaikan diri sendiri juga..
Urusetia kejohanan

Game pertama

pasukan MASUM B

Add caption

Cendermata Kejohanan

Penyampaian hadiah

JOhan

Penjaring dan pemain terbaik kejohanan


No comments:

Post a Comment