Friday 12 December 2014

CUTI SEMESTER

Sekarang tengah cuti sem.. Apa nak dibuat? Tengok handpohe jelah. haha. Saya kongsikan sedikit pengalaman saya bekerja. Kali pertama saya bekerja sebagai pencuci tandas, kemudian jaga counter di pawagam, kerja kuli di Tesco dan Mydin. Kemudian jadi cikgu pelatih sampai sekarang sebagai penceramah bebas. Ingatkan nak kerja juga cuti ni tambah pendapatan cuti sem namun dapat satu misi baru yang tak berapa baru..haha. Tengah menyiapkan buku saya bersama seorang Dr. Pakar dalam bidang kaunseling kerjaya. Alhamdulillah beliau percaya saya so saya cuba berikan yang terbaik sebab dari sekolah memang suka masuk pertandingan esei. Actually this is backup my plan because im know some one try menafikan hak saya in future. Nevermine, rezeki Allah luas kita carilah selagi mampu, Kalau ia berita palsu Alhamdulillah tapi kalau betul biarlah. Insyallah nantikan buku dan kajian saya akan datang!

No comments:

Post a Comment