Saturday 27 September 2014

Program Kemahiran Belajar Efektif

Alhamdulillah dapat terus jemputan dari sekolah. Kali ni special because my friend invited me as consultan. Even she request the really hard theme 'Study Skills' i'm still accept and take it as challange. (Kalau salah grammer sory eh lama xspeaking..haha) Tq so much Mrs. Ainani Ridhwan because you believe us
  

CIkgu nani dan cikgu sarah. Cun, tapi dah berpunya haha
So, kali ini saya nak share soal pembinaan modul. Hari ni first time bina modul baru sebab belum ada modul kemahiran belajar yang saya bina. Biasa nak buat program boleh spontan tapi kali ini saya memerah seharian idea yang best dan berkait dengan kemahiran belajar. Semua kemahiran ini saya sendiri telah uji dan gunakan untuk dapat 3.92 dalam STPM. So, boleh dipercayalah kan.. hehe. Sekolah konsultee ialah SMK. Seri Raub number 2 rangking daerah. Ha, hebat kan! so, modul kerana terbaik lah. Nak modul? fikir sendiri.. hehe xpun tunggu buku saya tak lama lagi di pasaran haha

Peacee! ramai kan? 210 orang ni..tapi senyum comel hehe

Wahh khusyuknya. Kemahiran belajar apa tu? 

Wah! Fokusnya! Macam mana mereka boleh begini rajin? haha

wahh nak menang eh hehe

Wow apa ni? nak duit raya lah tue :-)

Alala comelnya seyuman.. kak sampai tengaga hehe

Ha! modul baru stress katanya hehe

Apa kona jang, bertekak jah ni.. 

Melawat sehabat tersayang di Raub. tQ semua adik manis :-)




No comments:

Post a Comment