Tuesday 29 April 2014

Motivasi Tahun 6 SK. P Methodis Klang

Hari ini balik dari Johor dengan Si Puteh terus ke Klang pula esok paginya... wahh! memang penat dan saya tahu pagi mesti redah jem dari tg. Malim ke Klang. haha.. Sejak awal saya lihat saya tahu peserta hari ini akan memudahkan saya untuk sampai ke tahap unconscious mind. So, far peserta kali ini yang terbaik setelah 18 sekolah yang jemput saya :-)
Saya belajar dari Prodigy tau hehe

Ini respon peserta, saya tak suka guna soal selidik terlalu formal untuk sekolah rendah. Jadi ini slot curahan hati selepas program untuk mengukur impak program Menuju Puncak!!!

tq atas doa adik.. may god bless u 2

kesan Rantaian Kasih
Percayalah adik mampu dapat 5A! keep it up!
best motivation until now? tq im really appriciate =)
Tu dia 5A bukan men besar motivasi adik! yEAH U CAN DO IT!
I like the statement 'mix feeling' hehe.. abg dah cuba banyak student dan abg rasa program masam masak, perlu garam,gula ajinomoto baru best kan hehe.. tq :-)

No comments:

Post a Comment